Výrobce smartphonů slaví tři roky

V roce 2014 značka Honor vstoupila na trh s modelem Honor 6. Jednalo se o vůbec první smartphone v Evropě vybavený infrastrukturou pro přenos dat v sítích 4G kategorie 6 integrovanou na čipu. Další věcí, kterou Honor 6 překvapil, byla cena. Pohybovala se mnohem níže než u podobně vybavených telefonů konkurenčních značek. A u toho už Honor zůstal.

Honor se zaměřil především na potřeby mladší generace, vždy také vynikal v poměru ceny a výkonu. Nicméně to neznamená, že jeho smartphony nejsou vhodné pro širokou veřejnost. Zejména jeho vlajkové lodě našly své místo i u vysoce postavených manažerů, obchodníků nebo třeba u žen v domácnosti. Budgetové telefony jsou pak oblíbené nejen u dětí, ale také u seniorů.

Čtrnáct zdařilých telefonů během tří let

Během tří let na našem trhu představila značka čtrnáct úspěšných telefonů, jeden phablet a jeden chytrý náramek. Honor vždy přicházel s nejnovějšími technologiemi a inovacemi, a to se týká i designu telefonů. Například už v květnu 2015 představila značka chytrý telefon s duálním fotoaparátem, Honor 6 Plus. Byl to tak vůbec první mobilní telefon s duálním fotoaparátem na našem trhu a nastavil tak standard budoucích top modelů všech značek. Mezi další průlomové telefony patří například kovový Honor 7 s bleskurychlou čtečkou otisků prstů na zádech přístroje a programovatelným tlačítkem, Honor 8 se skleněnými zády a duálním fotoaparátem nebo například Honor 6X, který ve své době jako první v nižší střední třídě představil čtečku otisků prstů a duální fotoaparát.

V listopadu 2015 u nás značka představila 7" phablet Honor X2, ve své době jeden z nejtenčích na světě.

V současné době je vlajkovou lodí Honor 9. Model, který svou výbavou, zvláště pak v poměru ke své ceně, přidělává vrásky konkurenci. V segmentu telefonů v ceně 400–500 EUR měl v září dle dat GFK téměř 40% podíl.

V portfoliu značky jsou jak designové modely s nejmodernějšími technologiemi, tak kvalitní a dobře vybavené budgetové modely s nejnovějším operačním systémem. Vybere si tedy každý.

Honor už není k sehnání jen online

Svou odvahu, kterou má značka i ve svém sloganu For the Brave, ukázal Honor hned po svém vstupu na náš trh. Na rozdíl od konkurenčních značek byly jeho modely k sehnání výhradně v online prodeji. Díky vysoké poptávce a popularitě modelů Honor se prodej brzy rozšířil a Honor se zařadil i do nabídky operátorů a kamenných prodejen. Produkty Honor jsou k sehnání u široké škály autorizovaných prodejců. Po celou dobu byl důležitým partnerem prodeje distributor telefonů společnost TCCM.

Kompletní zastoupení v České republice

Oproti jiným mladým značkám na našem trhu tu má Honor od začátku kompletní technické zázemí, technickou podporu nebo marketingové a obchodní oddělení. Kromě lokálních smluvních partnerů, u kterých se řeší reklamace, a kde mají skladové zásoby náhradních dílů, zde funguje také online podpora na oficiálních facebookových stránkách značky.

Honor vsadil na spolupráci s ambasadory

Téměř od samého začátku spolupracuje Honor s pečlivě vybranými ambasadory. Hlavní tváří značky je od podzimu 2015 snowboardistka a držitelka zlaté medaile ze ZOH v Soči Eva Samková. Na Slovensku značku reprezentuje downhillový cyklista Filip Polc. Mezi další tváře Honoru patří například kajakář Vavřinec Hradilek, skateboardista Tomáš Vintr, Michal Hrůza a Kapela Hrůzy, snowboardista a surfař Matěj Novák, youtuber Nejfake nebo freeskier Šimon Bartík. Honor si ke spolupráci vždy vybírá takové ambasadory, kteří odpovídají filosofii a náladě značky. Jsou tedy úspěšní, odvážní, moderní a stále v pohybu.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor